Ξενοδοχειακό Marketing

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2007 (EN)
Ξενοδοχειακό Marketing

Αναγνωστιάδη, Ευαγγελία
Σπυρόπουλος, Μάριος

Στην ελληνική ξενοδοχεία σύντομα έγινε αντιληπτή η σπουδαιότη¬τα του μάρκετινγκ, καθώς και το γεγονός ότι οι τεχνικές και οι μέ¬θοδοι του συντονιστικού μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι "αποκλει¬στικότητα" των μεγάλων ξενοδοχείων και εστιατορίων. Ορισμένοι διευθυντές ξενοδοχείων αλλά και ιδιοκτήτες-ξενοδόχοι, διαπιστώνοντας τη σημασία του συντονιστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις τους, "αποστασιοποιήθηκαν" από τη καθημερινότητα της μονάδας τους, "ξέφυγαν" από τη ρουτίνα των "παλιών γνωστών διαδικασιών διοίκησης" και δημιούργησαν ένα σχέδιο-πλαίσιο συντονιστικού μάρκετινγκ που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μικρής, μεσαίας ή μεγάλης μονάδας τους. Παρ' όλη όμως την αναγνώριση του ρόλου του μάρκετινγκ οι περισσότεροι ξενοδόχοι καθυστέρησαν ή δεν προχώρησαν στην επιστημονική εφαρμογή των αρχών, μεθόδων και τεχνικών του.

Thesis
NonPeerReviewed

Ξενοδοχεία
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)