Ανάπτυξη νέου προϊόντος (ΑΝΠ): θεωρία και εφαρμογή διαδικασίας στην εταιρεία Kleeman

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ανάπτυξη νέου προϊόντος (ΑΝΠ): θεωρία και εφαρμογή διαδικασίας στην εταιρεία Kleeman

Μιχαηλίδου, Ελισαβετ

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2008

2008


Η παρούσα διπλωματική αποτελείται από δύο μέρη: το 1ο μέρος καλύπτει όλη τη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων κάνοντας μια αναλυτική παρουσίαση των μοντέλων ανάπτυξης και χαρτοφυλακίου νέων προϊόντων, καθώς και των σταδίων της ανάπτυξης , δοκιμής και εισαγωγής στην αγορά των νέων προϊόντων. Στο ίδιο μέρος ορίζεται η έννοια της καινοτομικότητας και ο ρόλος της στην διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων και αναλύονται οι παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχημένη εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά, όπως και στην υιοθέτηση και διάχυση καινοτομικών προϊόντων. Στο 2ο μέρος γίνεται μια παρουσίαση της εταιρίας Kleemann καθώς και την γενική διαδικασία που ακολουθεί η συγκεκριμένη εταιρεία για την ανάπτυξη ή την τροποποίηση ενός υπάρχοντος προϊόντος. Στην συνέχεια περιγράφεται η Διερεύνηση – Επαλήθευση θεωρίας NPD στην εταιρεία. Το τελευταίο κεφάλαιο καλύπτει με ένα παράδειγμα την εφαρμογή σε συγκεκριμένο προϊόν της εταιρείας.

Π > Προϊόντα
Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)

Προϊόντα
Καινοτομία (επιχείρηση)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.