Ανάπτυξη νέου προϊόντος (ΑΝΠ): θεωρία και εφαρμογή διαδικασίας στην εταιρεία Kleeman

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Ανάπτυξη νέου προϊόντος (ΑΝΠ): θεωρία και εφαρμογή διαδικασίας στην εταιρεία Kleeman

Μιχαηλίδου, Ελισαβετ

Η παρούσα διπλωματική αποτελείται από δύο μέρη: το 1ο μέρος καλύπτει όλη τη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων κάνοντας μια αναλυτική παρουσίαση των μοντέλων ανάπτυξης και χαρτοφυλακίου νέων προϊόντων, καθώς και των σταδίων της ανάπτυξης , δοκιμής και εισαγωγής στην αγορά των νέων προϊόντων. Στο ίδιο μέρος ορίζεται η έννοια της καινοτομικότητας και ο ρόλος της στην διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων και αναλύονται οι παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχημένη εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά, όπως και στην υιοθέτηση και διάχυση καινοτομικών προϊόντων. Στο 2ο μέρος γίνεται μια παρουσίαση της εταιρίας Kleemann καθώς και την γενική διαδικασία που ακολουθεί η συγκεκριμένη εταιρεία για την ανάπτυξη ή την τροποποίηση ενός υπάρχοντος προϊόντος. Στην συνέχεια περιγράφεται η Διερεύνηση – Επαλήθευση θεωρίας NPD στην εταιρεία. Το τελευταίο κεφάλαιο καλύπτει με ένα παράδειγμα την εφαρμογή σε συγκεκριμένο προϊόν της εταιρείας.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα
Καινοτομία (επιχείρηση)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.