Οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο μπορούν να διευρύνουν το πελατολόγιο, να μειώσουν τα κόστη και να βοηθήσουν αυτές τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στις ανάγκες του πελάτη και να εξατομικευόσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους. Όμως παρά τα οφέλη οι επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν την δυσπιστία και τον φόβο των καταναλωτών διστάζουν (ειδικά στην χώρα μας) να κάνουν συναλλαγές μέσω του Ιντερνέτ, το κόστος δημιουργίας και συντήρησης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και φυσικά την ανάγκη για νέα τεχνογνωσία και εκπαίδευση προσωπικού. Στην παρούσα πτυχιακή μας εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την οικονομική σχέση που έχουν αποκτήσει οι ΜΜΕ με το Διαδίκτυο και ειδικά στην περιφέρεια. Για τον λόγο αυτό πέρα από την θεωρητική ανάλυση θα προχωρήσουμε και σε μία έρευνα με ερωτηματολόγια στην ευρύτερη περιοχή του νομού Κοζάνης.
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Η > Ηλεκτρονικό δίκαιο
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Διαδίκτυο (Internet)
Ηλεκτρονικό δίκαιο
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)