Στις σελίδες της εργασίας αναλύθηκε διεξοδικά ο ανταγωνισμός των γαλακτοβιομηχανιών σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Μέσα από την έρευνα αυτή εντοπίστηκαν οι εταιρείες με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς τόσο στην αγορά γιαουρτιού όσο και στην αγορά γάλακτος. Ακόμα παρουσιάζονται οι πωλήσεις βουτύρου, τυριού και κρέμας γάλακτος. Επίσης αναλύεται η ανοδική πορεία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και η ανοδική πορεία πωλήσεων του γάλακτος μέσω αυτόματων πωλητών. Επιπροσθέτως παρουσιάζεται και αναλύεται το μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter καθώς και ο αυξημένος ανταγωνισμός που επικρατεί στη γαλακτοβιομηχανία. Στην συνέχεια μέσω της ανάλυσης της εταιρείας ΟΛΥΜΠΟΣ παρουσιάζεται η οικονομική της κατάσταση και η πορεία της από την αρχή της ίδρυσής της έως και σήμερα. Ακόμα για την σαφέστερη παρουσίαση αποτελεσμάτων για τα γαλακτοκομικά προϊόντα, πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίων όπου διατυπώνονται οι προτιμήσεις των καταναλωτών και αναλύονται λεπτομερώς μέσω γραφημάτων και ειδικών κειμένων.
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Ο > Οικονομική κρίση
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Οικονομική κρίση
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)