Ανταγωνισμός στην γαλακτοβιομηχανία την περίοδο της οικονομικής κρίσης: παρουσίαση εταιρείας Όλυμπος

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Ανταγωνισμός στην γαλακτοβιομηχανία την περίοδο της οικονομικής κρίσης: παρουσίαση εταιρείας Όλυμπος

Κέντρας, Σπύρος

Στις σελίδες της εργασίας αναλύθηκε διεξοδικά ο ανταγωνισμός των γαλακτοβιομηχανιών σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Μέσα από την έρευνα αυτή εντοπίστηκαν οι εταιρείες με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς τόσο στην αγορά γιαουρτιού όσο και στην αγορά γάλακτος. Ακόμα παρουσιάζονται οι πωλήσεις βουτύρου, τυριού και κρέμας γάλακτος. Επίσης αναλύεται η ανοδική πορεία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και η ανοδική πορεία πωλήσεων του γάλακτος μέσω αυτόματων πωλητών. Επιπροσθέτως παρουσιάζεται και αναλύεται το μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter καθώς και ο αυξημένος ανταγωνισμός που επικρατεί στη γαλακτοβιομηχανία. Στην συνέχεια μέσω της ανάλυσης της εταιρείας ΟΛΥΜΠΟΣ παρουσιάζεται η οικονομική της κατάσταση και η πορεία της από την αρχή της ίδρυσής της έως και σήμερα. Ακόμα για την σαφέστερη παρουσίαση αποτελεσμάτων για τα γαλακτοκομικά προϊόντα, πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίων όπου διατυπώνονται οι προτιμήσεις των καταναλωτών και αναλύονται λεπτομερώς μέσω γραφημάτων και ειδικών κειμένων.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)