Ανταγωνισμός στην γαλακτοβιομηχανία την περίοδο της οικονομικής κρίσης: παρουσίαση εταιρείας Όλυμπος

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Ανταγωνισμός στην γαλακτοβιομηχανία την περίοδο της οικονομικής κρίσης: παρουσίαση εταιρείας Όλυμπος

Κέντρας, Σπύρος

Στις σελίδες της εργασίας αναλύθηκε διεξοδικά ο ανταγωνισμός των γαλακτοβιομηχανιών σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Μέσα από την έρευνα αυτή εντοπίστηκαν οι εταιρείες με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς τόσο στην αγορά γιαουρτιού όσο και στην αγορά γάλακτος. Ακόμα παρουσιάζονται οι πωλήσεις βουτύρου, τυριού και κρέμας γάλακτος. Επίσης αναλύεται η ανοδική πορεία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και η ανοδική πορεία πωλήσεων του γάλακτος μέσω αυτόματων πωλητών. Επιπροσθέτως παρουσιάζεται και αναλύεται το μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter καθώς και ο αυξημένος ανταγωνισμός που επικρατεί στη γαλακτοβιομηχανία. Στην συνέχεια μέσω της ανάλυσης της εταιρείας ΟΛΥΜΠΟΣ παρουσιάζεται η οικονομική της κατάσταση και η πορεία της από την αρχή της ίδρυσής της έως και σήμερα. Ακόμα για την σαφέστερη παρουσίαση αποτελεσμάτων για τα γαλακτοκομικά προϊόντα, πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίων όπου διατυπώνονται οι προτιμήσεις των καταναλωτών και αναλύονται λεπτομερώς μέσω γραφημάτων και ειδικών κειμένων.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.