Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζεται, το θέμα της εργασίας που θα εκπονηθεί καθώς ο σκοπός και ο στόχος της. Επιχειρείται μια αναλυτική παρουσίαση του ελληνικού τουρισμού αλλά και του ξενοδοχειακού κλάδου, όπως επίσης γίνεται προσπάθεια να γίνει αντιληπτή η δυναμική και ανταγωνιστικότητα του κλάδου μέσα στην βαθιά οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα, όπου περιλαμβάνονται και ορίζονται οι βασικές αρχές των κύριων συστατικών του. Μετέπειτα στο 4 κεφάλαιο έπειτα από συλλογή και επεξεργασία στοιχείων και πληροφοριών, βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα που αντανακλούν στην σημερινή κατάσταση, αλλά και το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται ο κλάδος.
Επίσης, στην παρούσα μελέτη, παρουσιάζονται στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ο Ελληνικός τουρισμός είναι από τους ελάχιστους τομείς της εθνικής μας οικονομίας, ο οποίος είναι ανταγωνιστικός σε παγκόσμιο επίπεδο. Το γεγονός αυτό βέβαια μας δημιουργεί μία επιπλέον ανησυχία αφού το μέλλον της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη συνεχή βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος. Για να διατηρηθούν οι έντονοι ρυθμοί τουριστικής ανάπτυξης και να αυξηθούν τα έσοδα από την τουριστική δραστηριότητα στην Ελλάδα φαίνεται, πως είναι αναγκαία η σωστή οργάνωση των ξενοδοχειακών μονάδων αλλά και τον υποδομών της επικράτειας.
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Ο > Οικονομική κρίση
Ξ > Ξενοδοχεία
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Ξενοδοχεία
Οικονομική κρίση
Τουρισμός - Ελλάδα
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)