Η ανταγωνιστικότητα της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς παιδικών παιγνιδιών και οι μέθοδοι εφαρμογής του εισαγωγικού και εξαγωγικού μάρκετινγκ στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2002 (EN)
Η ανταγωνιστικότητα της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς παιδικών παιγνιδιών και οι μέθοδοι εφαρμογής του εισαγωγικού και εξαγωγικού μάρκετινγκ στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη

Πρωτογέρου, Γεωργία

Στην εργασία αυτή δίνονται πληροφοριακά στοιχεία σχετικά με τις συνθήκες που επικρατούν στις διάφορες αγορές, τα κυριότερα προβλήματα του κλάδου, το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την αγορά των παιχνιδιών, οι παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση καθώς και οι προοπτικές εξέλιξης των εξεταζόμενων προϊόντων και των επιχειρήσεων τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Μάρκετινγκ
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2002


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)