Η ανταγωνιστικότητα της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς παιδικών παιγνιδιών και οι μέθοδοι εφαρμογής του εισαγωγικού και εξαγωγικού μάρκετινγκ στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη
Η ανταγωνιστικότητα της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς παιδικών παιγνιδιών και οι μέθοδοι εφαρμογής του εισαγωγικού και εξαγωγικού μάρκετινγκ στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη
Στην εργασία αυτή δίνονται πληροφοριακά στοιχεία σχετικά με τις συνθήκες που επικρατούν στις διάφορες αγορές, τα κυριότερα προβλήματα του κλάδου, το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την αγορά των παιχνιδιών, οι παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση καθώς και οι προοπτικές εξέλιξης των εξεταζόμενων προϊόντων και των επιχειρήσεων τους.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Μάρκετινγκ
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)