Η ανταγωνιστικότητα της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς παιδικών παιγνιδιών και οι μέθοδοι εφαρμογής του εισαγωγικού και εξαγωγικού μάρκετινγκ στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ανταγωνιστικότητα της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς παιδικών παιγνιδιών και οι μέθοδοι εφαρμογής του εισαγωγικού και εξαγωγικού μάρκετινγκ στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη

Πρωτογέρου, Γεωργία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2002

2002


Στην εργασία αυτή δίνονται πληροφοριακά στοιχεία σχετικά με τις συνθήκες που επικρατούν στις διάφορες αγορές, τα κυριότερα προβλήματα του κλάδου, το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την αγορά των παιχνιδιών, οι παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση καθώς και οι προοπτικές εξέλιξης των εξεταζόμενων προϊόντων και των επιχειρήσεων τους.

Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική

Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Μάρκετινγκ
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.