Μέχρι σήμερα, όλοι όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό είχαν συνηθίσει στην ιδέα ενός μαζικού και χαμηλής ποιότητας τουρισμού, ο οποίος κάνει την εμφάνιση του τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες. Ακόμα και οι ανώτεροι εισοδηματικά επισκέπτες δεν αποτελούν την καλύτερη '' πάστα'' επισκεπτών , αφού επιλέγουν άλλους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς. Η συμμετοχή και η προβολή του τουριστικού προϊόντος σε σημαντικές εκθέσεις του εξωτερικού είναι μια πρόταση. Ακόμα περισσότερο η αναζήτηση νέων αγορών που δεν έχουν εμφανίσει σημάδια κορεσμού όπως οι αγορές την ανατολικών χωρών θα ενίσχυαν σημαντικά τη ζήτηση του. Όμως , όλες οι ενέργειες που θα γίνονται θα πρέπει να κινούνται σε ορισμένους άξονες και κάτω από ένα κοινό πλαίσιο. Δεν θα πρέπει για παράδειγμα οι επιχειρηματίες του τουρισμού ,είτε αυτοί είναι ξενοδόχοι , είτε είναι εστιάτορες ή οτιδήποτε άλλο , να αναλώνονται σε αυτό το ανελέητο κυνήγι τιμών που μόνο ζημιά τους προσφέρει και υποβάθμιση στο τουριστικό προϊόν.
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Ξ > Ξενοδοχεία
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Ξενοδοχεία
Τουρισμός - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)