Η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων σε εμπορικές εκθέσεις/ εκδηλώσεις των χωρών της ΝΑΕ και του Εύξεινου Πόντου, ως μέσο προώθησης του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου και οι προοπτικές ανάπτυξης της περιφερειακής εκθεσιακής συνεργασίας
Η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων σε εμπορικές εκθέσεις/ εκδηλώσεις των χωρών της ΝΑΕ και του Εύξεινου Πόντου, ως μέσο προώθησης του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου και οι προοπτικές ανάπτυξης της περιφερειακής εκθεσιακής συνεργασίας
Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η εκθεσιακή δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες της ΝΑΕ και του Εύξεινου Πόντου, το επίπεδο υποδομής, ο στρατηγικός σχεδιασμός προώθησης των ελληνικών προϊόντων και η χορήγηση ειδικών προγραμμάτων χρηματοδότησης των εκθέσεων, τα προβλήματα συμμετοχής στις διεθνείς εμπορικές εκθέσεις των χωρών αυτών καθώς και οι παράγοντες επιτυχίας συμμετοχής των ελληνικών εξαγωγικών ενώσεων.
Δ > Διεθνείς εκθέσεις
Ε > Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Διεθνείς εκθέσεις
Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Εξαγωγές - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)