Στην παρούσα εργασία γίνονται κατανοητές οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο ελληνικός κλάδος της γούνας και οι προσπάθειες που γίνονται για να κερδίσει περισσότερες αγορές στο εξωτερικό. Παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα που τον καθιστούν ανταγωνιστικό και υπεύθυνο για το image που έχει αποκτήσει στη διεθνή αγορά. Στόχος της εργασίας είναι να δοθεί μια σαφή εικόνα της σημερινής πραγματικότητας του κλάδου αλλά και της επιθυμητής μελλοντικής εικόνας. Κρίνεται απαραίτητο να δημιουργηθούν προγράμματα για την προβολή της ελληνικής γούνας από δημόσιες και ιδιωτικές οργανώσεις. Ο σκοπός της κρατικής παρέμβασης για την προώθηση είναι η καλύτερη οργάνωση της ελληνικής οικονομίας αφού θα συντελέσει στην ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας της χώρας και γενικά στη βελτίωση της οικονομικής της θέσης στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά.