Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να παρουσιάσει μια σειρά από αυτές τις νέες υπηρεσίες που απευθύνονται στο ευρύ καταναλωτικό κοινό. Αρχικά, ο αναγνώστης εξοικειώνεται με τις βασικές έννοιες του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Από το δεύτερο κεφάλαιο αρχίζουν να παρουσιάζονται οι υπηρεσίες που απευθύνονται στις επιχειρήσεις (corporate banking) . Αναλύονται οι βασικές μορφές των υπηρεσιών, τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα τους. Ενδεικτικοί πίνακες σύγκρισης κάποιων θεσμών μεταξύ τους βοηθούν στην καλύτερη παρουσίαση τους αλλά και κατανόηση τους. Ακολουθεί η ανάλυση των υπηρεσιών που απευθύνονται στους καταναλωτές (retail banking).
Έπεται η παρουσίαση της 2ης Τραπεζικής Συντονιστικής Οδηγίας που υιοθετήθηκε από την ΕΕ και είναι ιδιαίτερα σημαντική στη δημιουργία μιας ενιαίας και αξιόπιστης χρηματοπιστωτικής αγοράς.
Κλείνοντας αυτό το προλογικό σημείωμα επιθυμώ να ευχαριστήσω τον επιβλέποντα καθηγητή μου Δρ. Τσούνη για την πολύτιμη βοήθεια του στην εκπόνηση αυτής της εργασίας αλλά και την οικογένεια μου για την μεγάλη ηθική υποστήριξη που μου προσέφερε.
Χ > Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα
Κ > Κεφαλαιαγορά
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα
Κεφαλαιαγορά
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)