Διεθνές μάρκετινγκ με τη χρήση του διαδικτύου

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2003 (EN)
Διεθνές μάρκετινγκ με τη χρήση του διαδικτύου

Προκοπάκη, Θεοδοσία

Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσω τις δυνατότητες της πληροφορικής και των νέων αυτών τεχνολογιών στο Μάρκετινγκ, να δείξω την διαδικασία και τις αναγκαίες προϋποθέσεις εφαρμογής τους, καθώς και το πεδίο κάποιων εφαρμογών, προβάλλοντας πρακτικά παραδείγματα, εικόνες, πίνακες και σχετικά διαγράμματα, προκειμένου να αντιληφθεί κανείς το πλαίσιο λειτουργίας των σύγχρονων επαγγελματιών Μάρκετινγκ.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)