Διεθνές μάρκετινγκ με τη χρήση του διαδικτύου

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2003 (EL)
Διεθνές μάρκετινγκ με τη χρήση του διαδικτύου

Προκοπάκη, Θεοδοσία

Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσω τις δυνατότητες της πληροφορικής και των νέων αυτών τεχνολογιών στο Μάρκετινγκ, να δείξω την διαδικασία και τις αναγκαίες προϋποθέσεις εφαρμογής τους, καθώς και το πεδίο κάποιων εφαρμογών, προβάλλοντας πρακτικά παραδείγματα, εικόνες, πίνακες και σχετικά διαγράμματα, προκειμένου να αντιληφθεί κανείς το πλαίσιο λειτουργίας των σύγχρονων επαγγελματιών Μάρκετινγκ.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.