Οι διεθνείς εμπορικές ροές των αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων, και οι μέθοδοι του εξαγωγικού μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή αγορά

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2003 (EN)
Οι διεθνείς εμπορικές ροές των αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων, και οι μέθοδοι του εξαγωγικού μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή αγορά

Σμυρνιώτης, Χρήστος

Στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης αναλύονται οι βασικές αρχές της GATT, οι οποίες ρυθμίζουν τις εμπορικές σχέσεις μεταξύ των χωρών, καθώς και οι όλοι οι Γύροι που συντελέστηκαν τη περίοδο ύπαρξης της. Αναπτύσσονται οι βασικότερες πτυχές και συμφωνίες του Γύρου της Ουρουγουάης, που αποδείχτηκε ιδιαίτερης σημασίας Γύρος για την γεωργία, αξιολογώντας παράλληλα τις επιπτώσεις αυτών των συμφωνιών και στην ελληνική γεωργία. Στο δεύτερο κεφάλαιο διαπιστώνεται ότι τα αγροτικά τυποποιημένα προϊόντα έχουν ενταχθεί σε καθεστώς κοινής οργάνωσης αγοράς. Η κοινή οργάνωση αγοράς περιλαμβάνει μέτρα για την κατάταξη των προϊόντων, τη λειτουργία και το ρόλο των ενώσεων παραγωγών και διεπαγγελματικών οργανώσεων, το καθεστώς παρεμβάσεων κλπ. Στο τελευταίο κεφάλαιο φαίνεται ότι η εφαρμογή του μάρκετινγκ από τις αγροτικές επιχειρήσεις κατά γενικότερη παραδοχή είναι η αναγνώριση των αναγκών και επιθυμιών του καταναλωτή και η ικανοποίηση τους, μέσω της αγοράς, με τη παραγωγή, προσφορά και διάθεση αγροτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Συνεπώς, ως διεθνές και εξαγωγικό μάρκετινγκ ορίζεται το σύνολο των ενεργειών που λαμβάνουν χώρα είτε από αγροτικές επιχειρήσεις, είτε από κάποιο κρατικό οργανισμό- συνεταιρισμό αγροτικών προϊόντων, για να μπορέσουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στις αγορές άλλων χωρών και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία αυτή από τις επιχειρήσεις αλλά και η προσπάθεια που γίνεται από επιχειρήσεις του εξωτερικού για διείσδυση με προϊόντα ή υπηρεσίες στη εγχώρια αγορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)