Έρευνα αγοράς διεθνών αγορών : μέθοδοι, τεχνικές και πρακτικές εφαρμογής

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Έρευνα αγοράς διεθνών αγορών : μέθοδοι, τεχνικές και πρακτικές εφαρμογής

Σιγκούδης, Δήμος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004

2004


Η παρούσα έρευνα θίγει διάφορους τρόπους διείσδυσης μιας επιχείρησης σε μία ξένη αγορά, αναφερόμενη σε όλες τις βασικές τεχνικές συλλογής δεδομένων, με ειδικές αναφορές στις πλέον σύγχρονες μεθόδους συλλογής και στατιστικής επεξεργασίας. Η έρευνα διαπραγματεύεται τα ζητήματα της δημιουργίας ερωτηματολογίου, της δημιουργίας ερωτήσεων και κλιμάκων, τον έλεγχο αξιοπιστίας και εγκυρότητας ερωτηματολογίου, καθώς και της κατασκευής δείγματος. Τέλος, περιγράφει τρόπους στατιστικής επεξεργασίας δεδομένων με χρήση κατάλληλου λογισμικού για Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Σκοπός της έρευνας είναι η εύρεση της καταλληλότερης και αποτελεσματικότερης μεθόδου που θα πρέπει να ακολουθήσει ο ερευνητής που προσανατολίζεται στη διεθνή αγορά.

Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Διεθνής οικονομική

Διεθνής οικονομική
Μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.