Η παρούσα έρευνα θίγει διάφορους τρόπους διείσδυσης μιας επιχείρησης σε μία ξένη αγορά, αναφερόμενη σε όλες τις βασικές τεχνικές συλλογής δεδομένων, με ειδικές αναφορές στις πλέον σύγχρονες μεθόδους συλλογής και στατιστικής επεξεργασίας. Η έρευνα διαπραγματεύεται τα ζητήματα της δημιουργίας ερωτηματολογίου, της δημιουργίας ερωτήσεων και κλιμάκων, τον έλεγχο αξιοπιστίας και εγκυρότητας ερωτηματολογίου, καθώς και της κατασκευής δείγματος. Τέλος, περιγράφει τρόπους στατιστικής επεξεργασίας δεδομένων με χρήση κατάλληλου λογισμικού για Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Σκοπός της έρευνας είναι η εύρεση της καταλληλότερης και αποτελεσματικότερης μεθόδου που θα πρέπει να ακολουθήσει ο ερευνητής που προσανατολίζεται στη διεθνή αγορά.
Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Διεθνής οικονομική
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Διεθνής οικονομική
Μάρκετινγκ
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)