Ο γενικός στόχος της έρευνας είναι να ανακαλυφθούν, να αναφερθούν και να συζητηθούν τα κύρια ζητήματα για το κρητικό πρόσωπο των ΜΜΕ προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοσή τους σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον και να έρθει αντιμέτωπο με την διεθνή αγορά.
Οι κύριοι στόχοι της έρευνας, που θα βοηθήσει να επιτύχει τον στόχο, είναι:
• να προσδιορίσει τα οικονομικά προβλήματα που οι κρητικές ΜΜΕ αντιμετωπίζουν. Η θεωρία παρουσιάζει την εκμετάλλευση των διαθέσιμων πηγών χρηματοδότησης για να είναι κρίσιμης σπουδαιότητας για τις ΜΜΕ.
•να αναθεωρήσει τον τομέα των ΜΜΕ στην Κρήτη και τη σημασία του στην ελληνική οικονομία.
•να προσδιορίσει το ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο οι κρητικές ΜΜΕ λειτουργούν και πώς αυτοί θα αντιμετώπιζαν τους ανταγωνιστές.
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)