Η παρούσα επιστημονική μελέτη, αναφέρει αυτά τα δίκτυα μέσω των οπίων γίνεται η πώληση των πρώτων υλών και των ετοίμων προϊόντων γούνας αλλά και εξετάζει τα πρότυπα του εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά.
Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση των διεθνών εκθέσεων γούνας ως διεθνή δίκτυα πώλησης ετοίμων προϊόντων γούνας αλλά παρουσιάζονται και τα νέα κανάλια διανομής που είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα πολυκαταστήματα.
Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο εξετάζονται τα πρότυπα του εξαγωγικού μάρκετινγκ της γούνας αλλά και μία ένωση που το όνομα της στον τομέα της γούνας είναι συνώνυμο με το μάρκετινγκ.