Η υιοθέτηση του μάρκετινγκ σχέσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις: εφαρμογές των CRM

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)
Η υιοθέτηση του μάρκετινγκ σχέσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις: εφαρμογές των CRM

Κόκκου, Δήμητρα

H παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου του μάρκετινγκ σχέσεων για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Οι παράγοντες που συμβάλλουν στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σχέσεων και που θα αναλυθούν στη συνέχεια είναι η υιοθέτηση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (CRM) που συμβάλλουν στην οργάνωση της επιχείρησης και διευκολύνουν το έργο του μάρκετινγκ των σχέσεων. Επιπρόσθετα, στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας θα αναλυθεί η εφαρμογή των μακροπρόθεσμων πελατειακών σχέσεων στην εταιρεία Πλαίσιο.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)