Η υιοθέτηση του μάρκετινγκ σχέσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις: εφαρμογές των CRM

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Η υιοθέτηση του μάρκετινγκ σχέσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις: εφαρμογές των CRM

Κόκκου, Δήμητρα

H παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου του μάρκετινγκ σχέσεων για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Οι παράγοντες που συμβάλλουν στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σχέσεων και που θα αναλυθούν στη συνέχεια είναι η υιοθέτηση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (CRM) που συμβάλλουν στην οργάνωση της επιχείρησης και διευκολύνουν το έργο του μάρκετινγκ των σχέσεων. Επιπρόσθετα, στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας θα αναλυθεί η εφαρμογή των μακροπρόθεσμων πελατειακών σχέσεων στην εταιρεία Πλαίσιο.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.