Οι δράσεις της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης είναι το μόνο αξιόπιστο εργαλείο για να ενισχυθεί η χαμένη εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο προσφερόμενο προϊόν ή υπηρεσία. Η παρούσα εργασία μας θα ασχοληθεί με τον τομέα αυτό προσπαθώντας να ρίξει φώς σε όλες τις πτυχές του. Επιπλέον θα ασχοληθούμε διεξοδικότερα με τις απόψεις του A.Carr γύρω από την ηθική των επιχειρήσεων, θα τις αναλύσουμε και θα τις σχολιάσουμε. Τέλος θα βγάλουμε και θα καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα τα οποία θα προκύψουν από την παρούσα ανάλυση
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Ε > Επιχειρηματική ηθική
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Επιχειρηματική ηθική
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)