Το marketing στο έργο του Machiavelli

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το marketing στο έργο του Machiavelli

Καρακόλης, Χρυσοβαλάντος
Τσαπραλής, Δημοσθένης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία έρευνα ως προς τις θεωρητικές προσεγγίσεις του Niccole Machiavelli για το Marketing. Πιο αναλυτικά γίνεται παρουσίαση των φιλοσοφικών του απόψεων ως προς το Marketing και προσδιορίζεται κατά πόσο ισχύουν μέχρι και σήμερα. Όσον αφορά την μελέτη αρχικά γίνεται μία εισαγωγική παρουσίαση ως προς την έννοια του Marketing και στη συνέχεια καταγράφονται διεξοδικά όλα τα χαρακτηριστικά του. Παρακάτω προχωράμε στην βιογραφική παρουσίαση του Machiavelli. Ακολουθεί η ανάλυση των θεωριών του ως προς το Marketing. Η εργασία ολοκληρώνεται με την καταγραφή των γενικών συμπερασμάτων, όπως προέκυψαν από την συγκεκριμένη μελέτη. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν αρχικά η συγκέντρωση των στοιχείων και η δημιουργία του πλάνου των περιεχομένων. Αφού επιλέχτηκε η κατάλληλη βιβλιογραφία και συγκεντρώθηκαν τα στοιχεία προχωρήσαμε στην πληκτρολόγηση. Η έρευνα αποσκοπούσε κυρίως στην καταγραφή των θεωριών του Machiavelli γύρω από το Marketing. Το συμπέρασμα που προέκυψε από την μελέτη είναι πως μια κοινωνία οικονομούντων πολιτών μπορεί και να διαφέρει από το μοντέλο της ελεύθερης αγοράς, εφόσον υπαινίσσεται κάποιους συγκεκριμένους φραγμούς στον τρόπο που λειτουργεί η ελεύθερη αγορά. Αυτό που αξίζει είναι ότι η μακροχρόνια αξία του πελάτη έχει σχέση με την πίστη.

Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πολιτική φιλοσοφία

Πολιτική φιλοσοφία
Μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)