Η παρούσα εργασία, δημιουργήθηκε με σκοπό να δώσει μερικές κατευθυντήριες οδηγίες, για τις αγορές από απόσταση και τα δικαιώματα των καταναλωτών, σε όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν σχετικά με το θέμα, αλλά και σε αυτούς που θα ήθελαν να ακολουθήσουν κάποιους νέους δρόμους που ανοίγονται μπροστά τους. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λεπτομερή περιγραφή των συμβάσεων που συνάπτονται εκτός εμπορικού καταστήματος, των συμβάσεων από απόσταση και των συμβάσεων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση σύμφωνα με τον Νόμο 2251/1994, Προστασία των καταναλωτών, όπως ισχύει μετά την τελευταία τροποποίηση. Στο δεύτερο κεφάλαιο, απαριθμούνται, οι σημαντικότερες κατηγορίες της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, τα οφέλη καθώς και τα προβλήματα που προκαλούν ορισμένες, στους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται ορισμοί και διακρίσεις των ηλεκτρονικών πληρωμών για την ενημέρωση και την ασφάλεια των καταναλωτών. Τέλος το τέταρτο κεφάλαιο συνεχίζει την περιγραφή και την ανάλυση του νόμου για την προστασία του καταναλωτή όμως πρωτύτερα αναφέρει, ενημερωτικά, τους κυριότερους τύπους απάτης μέσω διαδικτύου και συμβουλές για πρόληψη και δράση.
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Κ > Καταναλωτές - Προστασία
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτές - Προστασία
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)