Τουριστικό προϊόν και επικοινωνία: η τουριστική προβολή της Κέρκυρας με βάση τη φυσική και πολιτισμική της κληρονομά

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Τουριστικό προϊόν και επικοινωνία: η τουριστική προβολή της Κέρκυρας με βάση τη φυσική και πολιτισμική της κληρονομά

Κουλούρη, Αγγελική

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της τουριστικής προβολής της Κέρκυρας με βάση τη φυσική και πολιτισμική Κληρονομιά της, μέσα από την ανάλυση συλλογικών δράσεων φορέων τουριστικής ανάπτυξης του Σχεδίου Διαχείρισης, το οποίο συντάχθηκε για την ένταξη της Παλιάς Πόλης της Κέρκυρας στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της Unesco. Στο παρόν ανάγνωσμα παρατίθενται πληροφορίες για το τουριστικό προϊόν, τον τουρισμό και την επικοινωνία (δημόσιες σχέσεις), με αναφορές τόσο στη θεωρία τον παραπάνω όρων, όσο και στην Κέρκυρα. Παρέχοντας πληροφορίες για τους φορείς τουριστικής προβολής του νησιού, τους στόχους, τις δράσεις, το απευθυνόμενο κοινό και τα μέσα προβολής που αναπτύσσουν. Συγκρίνοντας τα μέσα προβολής που χρησιμοποιούν ώστε να καταλήξει η έρευνα στον φορέα που υλοποιεί καλύτερα τις δράσεις και τα μέσα προβολής – επικοινωνίας. Τελειώνοντας τη μελέτη γίνεται αναφορά στη βελτίωση του στρατηγικού σχεδίου τουριστικής προβολής, με συγκεκριμένους στόχους που θα βοηθήσουν τους φορείς να προβάλουν αποτελεσματικότερα την Κέρκυρα.

Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ

Τουριστική ανάπτυξη
Τουριστικό μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)