Το μάρκετινγκ των φαρμάκων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Το μάρκετινγκ των φαρμάκων

Σωτηροπούλου, Μαρία

Η εργασία αναφέρεται στο μάρκετινγκ των φαρμάκων. Το μάρκετινγκ των φαρμάκων είναι τεχνικές και μέθοδοι μέσω των οποίων οι εταιρίες παραγωγής φαρμάκων – φαρμακοβιομηχανίες – προωθούν τα σκευάσματα που παράγουν. Τα φαρμακευτικά σκευάσματα απευθύνονται σε άτομα που χρήζουν εξειδικευμένης πληροφόρησης λόγω συγκεκριμένων προβλημάτων υγείας. Οι φαρμακοβιομηχανίες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους προχωρούν σε διάφορες μορφές μάρκετινγκ, όπως είναι η διαφήμιση σε διαθέσιμα μέσα για να πληροφορήσουν το κοινό. Τι είδους πληροφόρηση παρέχεται όμως από τη διαφήμιση? Μήπως θα έπρεπε η εταιρία να ενημερώνει και όχι να διαφημίζει? Ο στόχος της εργασίας είναι λοιπόν, να αποσαφηνιστούν οι όροι «ενημέρωση» και «διαφήμιση» για να μπορέσει το κοινό να καταλάβει ποιες πληροφορίες λαμβάνει μέσα από τη διαφήμιση και ποιες μέσα από την ενημέρωση. Η ενημέρωση των εταιριών στηρίζεται κυρίως στους ιατρικούς αντιπροσώπους, οι οποίοι είναι άτομα απεσταλμένα από την εταιρία σε ενδιαφερόμενα μέλη – κυρίως γιατρούς – για να συζητήσουν και να προωθήσουν τα φαρμακευτικά σκευάσματα. Η ενημέρωση μέσω αυτών των ατόμων είναι πιο αξιόπιστη από τη μέθοδο της διαφήμισης. Πρέπει όμως να αναφερθεί ότι πίσω και από τις δύο μεθόδους κρύβονται συγκεκριμένα συμφέροντα.

Thesis
NonPeerReviewed

Φαρμακευτική βιομηχανία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.