Η εργασία αναφέρεται στο μάρκετινγκ των φαρμάκων. Το μάρκετινγκ των φαρμάκων είναι τεχνικές και μέθοδοι μέσω των οποίων οι εταιρίες παραγωγής φαρμάκων – φαρμακοβιομηχανίες – προωθούν τα σκευάσματα που παράγουν. Τα φαρμακευτικά σκευάσματα απευθύνονται σε άτομα που χρήζουν εξειδικευμένης πληροφόρησης λόγω συγκεκριμένων προβλημάτων υγείας.
Οι φαρμακοβιομηχανίες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους προχωρούν σε διάφορες μορφές μάρκετινγκ, όπως είναι η διαφήμιση σε διαθέσιμα μέσα για να πληροφορήσουν το κοινό. Τι είδους πληροφόρηση παρέχεται όμως από τη διαφήμιση? Μήπως θα έπρεπε η εταιρία να ενημερώνει και όχι να διαφημίζει? Ο στόχος της εργασίας είναι λοιπόν, να αποσαφηνιστούν οι όροι «ενημέρωση» και «διαφήμιση» για να μπορέσει το κοινό να καταλάβει ποιες πληροφορίες λαμβάνει μέσα από τη διαφήμιση και ποιες μέσα από την ενημέρωση.
Η ενημέρωση των εταιριών στηρίζεται κυρίως στους ιατρικούς αντιπροσώπους, οι οποίοι είναι άτομα απεσταλμένα από την εταιρία σε ενδιαφερόμενα μέλη – κυρίως γιατρούς – για να συζητήσουν και να προωθήσουν τα φαρμακευτικά σκευάσματα. Η ενημέρωση μέσω αυτών των ατόμων είναι πιο αξιόπιστη από τη μέθοδο της διαφήμισης. Πρέπει όμως να αναφερθεί ότι πίσω και από τις δύο μεθόδους κρύβονται συγκεκριμένα συμφέροντα.
Φ > Φαρμακευτική βιομηχανία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Φαρμακευτική βιομηχανία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)