Το μάρκετινγκ των φαρμάκων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)
Το μάρκετινγκ των φαρμάκων

Σωτηροπούλου, Μαρία

Η εργασία αναφέρεται στο μάρκετινγκ των φαρμάκων. Το μάρκετινγκ των φαρμάκων είναι τεχνικές και μέθοδοι μέσω των οποίων οι εταιρίες παραγωγής φαρμάκων – φαρμακοβιομηχανίες – προωθούν τα σκευάσματα που παράγουν. Τα φαρμακευτικά σκευάσματα απευθύνονται σε άτομα που χρήζουν εξειδικευμένης πληροφόρησης λόγω συγκεκριμένων προβλημάτων υγείας. Οι φαρμακοβιομηχανίες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους προχωρούν σε διάφορες μορφές μάρκετινγκ, όπως είναι η διαφήμιση σε διαθέσιμα μέσα για να πληροφορήσουν το κοινό. Τι είδους πληροφόρηση παρέχεται όμως από τη διαφήμιση? Μήπως θα έπρεπε η εταιρία να ενημερώνει και όχι να διαφημίζει? Ο στόχος της εργασίας είναι λοιπόν, να αποσαφηνιστούν οι όροι «ενημέρωση» και «διαφήμιση» για να μπορέσει το κοινό να καταλάβει ποιες πληροφορίες λαμβάνει μέσα από τη διαφήμιση και ποιες μέσα από την ενημέρωση. Η ενημέρωση των εταιριών στηρίζεται κυρίως στους ιατρικούς αντιπροσώπους, οι οποίοι είναι άτομα απεσταλμένα από την εταιρία σε ενδιαφερόμενα μέλη – κυρίως γιατρούς – για να συζητήσουν και να προωθήσουν τα φαρμακευτικά σκευάσματα. Η ενημέρωση μέσω αυτών των ατόμων είναι πιο αξιόπιστη από τη μέθοδο της διαφήμισης. Πρέπει όμως να αναφερθεί ότι πίσω και από τις δύο μεθόδους κρύβονται συγκεκριμένα συμφέροντα.

Thesis
NonPeerReviewed

Φαρμακευτική βιομηχανία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)