Ανάλυση και σύγκριση διαφημιστικών καμπανιών πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και επιχειρήσεων της Ελλάδας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
Ανάλυση και σύγκριση διαφημιστικών καμπανιών πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και επιχειρήσεων της Ελλάδας

Νατσβισβίλι, Φωτεινή
Παπαβασιλείου, Θεοφανεία

Στόχος της εργασίας είναι να ενημερώσει τον αναγνώστη για α) τους τρόπους με τους οποίους οι πολυεθνικές και οι εθνικές επιχειρήσεις παρουσιάζουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους στην Ελλάδα, β) τα μέσα τα οποία χρησιμοποιούν, αλλά και να αναλυθούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διάφορων καμπανιών. Αναλύθηκαν οι διαφημιστικές καμπάνιες τριών κλάδων εταιρειών (αναψυκτικών, επίπλων και καλλυντικών). Αφού διερευνήθηκε ο βαθμός ανταγωνιστικότητας μεταξύ των εταιρειών που παρήγαγαν ομοειδή προϊόντα, επιλέχθηκε μια ελληνική εταιρεία και μια ανταγωνιστική πολυεθνική από κάθε κλάδο. Ερευνήθηκαν στο διαδίκτυο τα μέσα και οι διαφημίσεις που παρουσίασε η κάθε μια εταιρεία από αυτές σε κάθε ένα από μια σειρά 12 επιλεγμένων μέσων. Έγινε γενική ανάλυση των διαφημιστικών εκστρατειών που χρησιμοποιεί η κάθε εταιρεία και συζητήθηκε η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων. Πραγματοποιήθηκε σύγκριση και ανάλυση των χαρακτηριστικών μεταξύ των ανταγωνιστικών εταιρειών (ελληνικής και πολυεθνικής). Από την ανάλυση και σύγκριση προέκυψαν σημαντικά συμπεράσματα. Σύμφωνα με αυτά οι πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν διαφημίσεις που θα είναι «φιλικές» στο ελληνικό κοινό και σε πολλές περιπτώσεις δημιουργούν διαφημίσεις σύμφωνα με τα ελληνικά πρότυπα κρατώντας όμως την πολυεθνική τους ταυτότητα. Οι διαφημίσεις των πολυεθνικών επιχειρήσεων της Ελλάδας ως επί των πλείστων είναι πιο εντυπωσιακές σε σύγκριση με τις διαφημίσεις των ελληνικών επιχειρήσεων και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προκαλούν την προσοχή του κοινού. Τα χρήματα που δαπανώνται για διαφημίσεις καθώς και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές είναι πολύ περισσότερα σε σχέση με τις ελληνικές εταιρείες. Το χρηματικό κέρδος που αποκομίζουν οι πολυεθνικές είναι πιο μεγάλο συγκρινόμενο με το αντίστοιχο των εθνικών εταιρειών, λόγω της μεγαλύτερης αναγνωσιμότητας εξαιτίας των διαφημίσεων.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Διαφήμιση
Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.