Λιανική αγορά τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων εναλλακτικών τροφίμων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)
Λιανική αγορά τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων εναλλακτικών τροφίμων

Λουκά, Μαρία

Το θέμα της παρούσας μελέτης είναι πως οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής εμπορίας τροφίμων θα συνεχίσουν να είναι πόλος έλξης του καταναλωτή. Οι αυξανόμενες τιμές των σούπερ μάρκετ, στην αγορά τροφίμων, ωθούν τον καταναλωτή να επιλέγει τα καταστήματα εναλλακτικών τροφίμων, δηλαδή αυτά με τις χαμηλότερες τιμές, βιολογικά, υγιεινά τρόφιμα ή προϊόντα παραδοσιακά παρασκευασμένα από συνεταιρισμούς γυναικών, εναλλακτικές πωλήσεις. Αυτός όμως ο ανταγωνισμός έχει ωθήσει τους εμπόρους των καταστημάτων αυτών να ρίχνουν τις τιμές, έτσι ώστε επιστρέφοντας ο καταναλωτής σε αυτά, να ανεβάσουν τα κέρδη τους. Όμως αυτό οδηγεί στο αντίθετο αποτέλεσμα που είναι η αύξηση του τζίρου των μικρομεσαίων καταστημάτων, όπως είναι τα μπακάλικα της γειτονιάς. Στόχος της εργασίας αυτής είναι να υιοθετηθούν τρόποι που θα προσελκύσουν τον καταναλωτή στην αγορά προϊόντων από τα μικρομεσαία καταστήματα έτσι ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Λιανικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)