Λιανική αγορά τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων εναλλακτικών τροφίμων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Λιανική αγορά τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων εναλλακτικών τροφίμων

Λουκά, Μαρία

Το θέμα της παρούσας μελέτης είναι πως οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής εμπορίας τροφίμων θα συνεχίσουν να είναι πόλος έλξης του καταναλωτή. Οι αυξανόμενες τιμές των σούπερ μάρκετ, στην αγορά τροφίμων, ωθούν τον καταναλωτή να επιλέγει τα καταστήματα εναλλακτικών τροφίμων, δηλαδή αυτά με τις χαμηλότερες τιμές, βιολογικά, υγιεινά τρόφιμα ή προϊόντα παραδοσιακά παρασκευασμένα από συνεταιρισμούς γυναικών, εναλλακτικές πωλήσεις. Αυτός όμως ο ανταγωνισμός έχει ωθήσει τους εμπόρους των καταστημάτων αυτών να ρίχνουν τις τιμές, έτσι ώστε επιστρέφοντας ο καταναλωτής σε αυτά, να ανεβάσουν τα κέρδη τους. Όμως αυτό οδηγεί στο αντίθετο αποτέλεσμα που είναι η αύξηση του τζίρου των μικρομεσαίων καταστημάτων, όπως είναι τα μπακάλικα της γειτονιάς. Στόχος της εργασίας αυτής είναι να υιοθετηθούν τρόποι που θα προσελκύσουν τον καταναλωτή στην αγορά προϊόντων από τα μικρομεσαία καταστήματα έτσι ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Λιανικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.