Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο στη δημιουργία αλλά και στην αντιμετώπιση επικοινωνιακών κρίσεων στον επιχειρηματικό κλάδο

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο στη δημιουργία αλλά και στην αντιμετώπιση επικοινωνιακών κρίσεων στον επιχειρηματικό κλάδο

Μητρούδη, Μαρίνα

Η παρούσα μελέτη στοχεύει τόσο στην εννοιολογική προσέγγιση του όρου «επικοινωνιακή κρίση», η οποία δημιουργείται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, όσο και στη διαχείριση της μέσα από αυτά. Το εν υπάρχον θεωρητικό υπόβαθρο έρχεται να ενισχύσει το παράδειγμα των τεσσάρων εταιριών (Δέλτα, Όλυμπος, Μεβγάλ, Φάρμα Κουκάκη), οι οποίες κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τις κατηγορίες της Greenpeace για χρήση μεταλλαγμένων ζωοτροφών. Διεξήχθη ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα συγκριτική ανάλυση για να διαπιστωθεί ποια από τις τέσσερις εταιρίες διαχειρίστηκε επιτυχημένα την (κοινή) επικοινωνιακή κρίση που ξέσπασε εναντίων τους μέσα από τον λογαριασμό του ΜΚΟ στο facebook, καθώς επίσης και αν εκμεταλλεύτηκαν τα κοινωνικά δίκτυα κατά την διαχείριση της. Όπως χαρακτηριστικά αποδείχθηκε από την μελέτη των τεσσάρων εταιριών, της Δέλτα, Όλυμπος, Μεβγάλ και Φάρμα Κουκάκη, ακόμη και οι μεγάλες επιχειρήσεις διστάζουν να ενσωματώσουν τα κοινωνικά δίκτυα, στην επικοινωνιακή πολιτική που θα ακολουθήσουν κατά τη διαχείριση της κρίσης, ακόμη και αν η ίδια η προέλευση της κρίσης πηγάζει μέσα από αυτά.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)