Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο στη δημιουργία αλλά και στην αντιμετώπιση επικοινωνιακών κρίσεων στον επιχειρηματικό κλάδο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο στη δημιουργία αλλά και στην αντιμετώπιση επικοινωνιακών κρίσεων στον επιχειρηματικό κλάδο

Μητρούδη, Μαρίνα

Η παρούσα μελέτη στοχεύει τόσο στην εννοιολογική προσέγγιση του όρου «επικοινωνιακή κρίση», η οποία δημιουργείται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, όσο και στη διαχείριση της μέσα από αυτά. Το εν υπάρχον θεωρητικό υπόβαθρο έρχεται να ενισχύσει το παράδειγμα των τεσσάρων εταιριών (Δέλτα, Όλυμπος, Μεβγάλ, Φάρμα Κουκάκη), οι οποίες κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τις κατηγορίες της Greenpeace για χρήση μεταλλαγμένων ζωοτροφών. Διεξήχθη ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα συγκριτική ανάλυση για να διαπιστωθεί ποια από τις τέσσερις εταιρίες διαχειρίστηκε επιτυχημένα την (κοινή) επικοινωνιακή κρίση που ξέσπασε εναντίων τους μέσα από τον λογαριασμό του ΜΚΟ στο facebook, καθώς επίσης και αν εκμεταλλεύτηκαν τα κοινωνικά δίκτυα κατά την διαχείριση της. Όπως χαρακτηριστικά αποδείχθηκε από την μελέτη των τεσσάρων εταιριών, της Δέλτα, Όλυμπος, Μεβγάλ και Φάρμα Κουκάκη, ακόμη και οι μεγάλες επιχειρήσεις διστάζουν να ενσωματώσουν τα κοινωνικά δίκτυα, στην επικοινωνιακή πολιτική που θα ακολουθήσουν κατά τη διαχείριση της κρίσης, ακόμη και αν η ίδια η προέλευση της κρίσης πηγάζει μέσα από αυτά.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.