Δημιουργία ενός marketing plan βάση της ιδέας "οι δρόμοι της ελιάς" στο νομό Φωκίδας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Δημιουργία ενός marketing plan βάση της ιδέας "οι δρόμοι της ελιάς" στο νομό Φωκίδας

Πετσάβας, Ιωάννης

Ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει κινητήριο μοχλό για την οικονομία μίας χώρας και για αυτό το λόγο πρέπει να γίνονται μεγάλες προσπάθειες από τις αρμόδιες αρχές και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο αυτό. Ειδικότερα τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στροφή στις καταναλωτικές συνήθειες με συνέπεια ο τουρίστας να ενδιαφέρεται για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, που δεν προκαλούν επιπτώσεις στο περιβάλλον και οδηγούν στην αειφόρο ανάπτυξη. Μία τέτοια μορφή τουρισμού είναι και ο αγροτουρισμός, ο οποίος ορίζεται ως ένα ταξίδι σε φυσικές περιοχές με υπευθυνότητα απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος και τη διατήρηση της ευημερίας των τοπικών πληθυσμών. Η Ελλάδα, διαθέτει σημαντικό αριθμό περιοχών, που μπορεί να αναπτύξει εναλλακτικές μορφές τουρισμού και κυρίως αγροτουρισμού. Ειδικότερα, στην περίπτωση του νομού Φωκίδας, η ανάπτυξη του αγροτουρισμού ενδείκνυται, λόγω των φυσικών τοπίων του τόπου όσο και λόγω των μεγάλων ελαιώνων που έχει. Συγκεκριμένα, στο νομό Φωκίδας, θα μπορούσαν οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με την παραγωγή ελαιόλαδου και ελιών, να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση για αγροτουριστικές υπηρεσίες και μέσω αυτών να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Με τη βοήθεια της περιπτωσιακής μελέτης της επιχείρησης του κ. Γκιμούση καθώς και με τη συμβολή της συνέντευξης σε βάθος βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τον αγροτουρισμό και την ελαιοπαραγωγή στο νομό Φωκίδας. Γίνεται αντιληπτό, πως η επιχείρηση μπορεί με οδηγό τον αγροτουρισμό να αυξήσει το μερίδιο αγορά της και να παραμείνει ανταγωνιστική, μέσα στη τρέχουσα οικονομική δύνη. Με το στήσιμο ενός σχεδίου μάρκετινγκ, τίθενται οι βασικοί στόχοι της επιχείρησης, γίνεται αξιολόγηση τόσο των εξωτερικών όσο και των εσωτερικών παραγόντων που διαμορφώνουν το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται και αναλύονται όλες οι κινήσεις που πρέπει να γίνουν από την επιχείρηση, ώστε να καταφέρει να υλοποιήσει τους στόχους της.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Επιχειρηματικά σχέδια

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.