Διαχείριση της επικοινωνίας από στόμα σε στόμα: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)
Διαχείριση της επικοινωνίας από στόμα σε στόμα: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων

Καρανίκα, Αντιγόνη

Η παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το θέμα της «Διαχείριση της Επικοινωνίας από Στόμα σε Στόμα: Η Περίπτωση των Ελληνικών Επιχειρήσεων». Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο οι Ελληνικές επιχειρήσεις διαχειρίζονται τη wom επικοινωνία και να κατανοηθεί το αν οι Ελληνικές επιχειρήσεις γνωρίζουν για την wom επικοινωνία και αν την λαμβάνουν υπ’ όψιν τους στις επικοινωνιακές εκστρατείες που αναπτύσσουν. Η μέθοδος έρευνας που χρησιμοποιήθηκε είναι ποιοτική με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Η μέθοδος της δειγματοληψίας που χρησιμοποιήθηκε είναι η δειγματοληψία ευκολίας. Η επεξεργασία και ανάλυση της συγκεκριμένης έρευνας οδηγεί σε σημαντικής αξίας συμπεράσματα. Παρατηρείται λοιπόν η σχέση αλληλεπίδρασης της ποιότητας της εξυπηρέτησης με την Word Of Mouth επικοινωνία, η ωφέλιμη επίδραση λειτουργίας τμημάτων Μάρκετινγκ στην διαχείριση και στην ανάπτυξη της Word Of Mouth επικοινωνία και τέλος η διαφορά προσέγγισης της Word Of Mouth των μικρών από των μεγάλων επιχειρήσεων.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)