Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ

Αυγερινού, Ελένη

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2006

2006


Σκοπός της εργασίας είναι να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε τι βαθμό έχει διεισδύσει στο κλάδο των σούπερ μάρκετ. Ξεκινώντας την εργασία γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο γενικά (ορισμοί, κατηγορίες κτλ.) με σκοπό να αποτελέσουν την βάση της εργασίας και να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση της. Καθώς επίσης και στοιχεία που αφορούν τον ηλεκτρονικό τομέα όπως: τι ρόλο παίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη κοινωνία μας αλλά και στις ζωές μας, ποια είναι τα αποτελέσματα και ποιες οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής του.

Μ > Μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)