Σκοπός της εργασίας είναι να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε τι βαθμό έχει διεισδύσει στο κλάδο των σούπερ μάρκετ. Ξεκινώντας την εργασία γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο γενικά (ορισμοί, κατηγορίες κτλ.) με σκοπό να αποτελέσουν την βάση της εργασίας και να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση της. Καθώς επίσης και στοιχεία που αφορούν τον ηλεκτρονικό τομέα όπως: τι ρόλο παίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη κοινωνία μας αλλά και στις ζωές μας, ποια είναι τα αποτελέσματα και ποιες οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής του.
Μ > Μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)