Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ

Αυγερινού, Ελένη

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2006

2006


Σκοπός της εργασίας είναι να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε τι βαθμό έχει διεισδύσει στο κλάδο των σούπερ μάρκετ. Ξεκινώντας την εργασία γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο γενικά (ορισμοί, κατηγορίες κτλ.) με σκοπό να αποτελέσουν την βάση της εργασίας και να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση της. Καθώς επίσης και στοιχεία που αφορούν τον ηλεκτρονικό τομέα όπως: τι ρόλο παίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη κοινωνία μας αλλά και στις ζωές μας, ποια είναι τα αποτελέσματα και ποιες οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής του.

Μ > Μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.