Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ

Αυγερινού, Ελένη

Σκοπός της εργασίας είναι να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε τι βαθμό έχει διεισδύσει στο κλάδο των σούπερ μάρκετ. Ξεκινώντας την εργασία γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο γενικά (ορισμοί, κατηγορίες κτλ.) με σκοπό να αποτελέσουν την βάση της εργασίας και να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση της. Καθώς επίσης και στοιχεία που αφορούν τον ηλεκτρονικό τομέα όπως: τι ρόλο παίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη κοινωνία μας αλλά και στις ζωές μας, ποια είναι τα αποτελέσματα και ποιες οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής του.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.