Η παρακάτω εργασία παρουσιάζει τόσο τις πηγές κρίσεων όσο και τους τρόπους αντιμετώπισης τους. Γίνεται αναφορά στον όρο «κρίση», στα χαρακτηριστικά καθώς και τις μορφές της κρίσης. Επίσης παρουσιάζει του κινδύνους που μπορούν να προκαλέσουν την κρίση. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας προτείνονται οι τρόποι, οι στρατηγικές και το σχέδιο ανάκαμψης που είναι απαραίτητα να ακολουθηθούν έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η κρίση με επιτυχία. Τέλος στο τελευταίο μέρος παρουσιάζονται οι εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την διαχείριση της κρίσης που είναι τα ΜΜΕ και το διαδίκτυο καθώς και η εικόνα που σχηματίζεται για τον οργανισμό ή την επιχείρηση ως απόρροια αυτών των παραγόντων.
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Στρατηγικός σχεδιασμός
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)