Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρέιν μέσω του Internet και άλλων τηλεπικοινωνιακών δικτύων, έδωσε μια νέα ώθηση στο χώρο του εμπορίου. Οι επιχειρήσεις για να καταφέρουν όχι μόνο να δραστηριοποιηθούν αλλά και να επιζήσουν μέσα σε αυτή την "κοινωνία” εφαρμόζουν διάφορα επιχειρησιακά μοντέλα.
Ένα από αυτά είναι και ο ηλεκτρονικός διαμεσολαβητής. Ο οποίος δεν αντιπροσωπεύει ούτε τον αγοραστή ούτε τον προμηθευτή, παρά προσφέρει το χώρο για την επικοινωνία καταναλωτών και προμηθευτών. Ο ρόλος τους είναι ιδιαίτερα σημαντικός από πλευράς των πωλητών και των αγοραστών τόσο σε θέματα τιμολόγησης, κόστους αναζήτησης, ατελών πληροφοριών, διασφάλισης του απορρήτου όσο και στον κίνδυνο μη τήρησης του συμβολαίου
Πολλές είναι οι εταιρίες - διαμεσολαβητές που υπάρχουν στην Ελλάδα έχοντας καταφέρει τόσο να επεκτείνουν τον κύκλο των εργασιών τους, να δώσουν προβολή στην επιχείρηση τους και να βελτιώσουν την επικοινωνία τους αναπτύσσοντας δικτυακούς τρόπους επικοινωνιών και ενημέρωσης, όσο και στο να μας δώσουν ένα χέρι βοηθείας μέσα στο χάος του Διαδικτύου.
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)