Τα τελευταία χρόνια πολλές επιχειρήσεις αναπτύσσουν και εφαρμόζουν διάφορα συστήματα διασφάλισης ποιότητας, συχνά μετά από την πίεση του καταναλωτικού κοινού, αλλά και με προσωπική πρωτοβουλία με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της λειτουργίας τους και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων ή υπηρεσιών τους. Ανεξάρτητα από το λόγο για τον οποίο υιοθετούνται τα συστήματα αυτά, για να είναι αποτελεσματικά πρέπει να εφαρμόζονται με γνώμονα την πολιτική της εταιρείας και με ιδιωτικές πρωτοβουλίες, ειδάλλως υπάρχει το ενδεχόμενο να μην επιτευχθούν οι στόχοι τους. Προς αποφυγή αυτού του φαινομένου είναι επιβεβλημένη η ενστέρνηση της χρησιμότητας των προτύπων εκ μέρους της Ανώτατης Διοίκησης και η διαρκής εκπαίδευση του προσωπικού για τη διαμόρφωση της νοοτροπίας της Ολικής Ποιότητας.
Η ταχεία ανάπτυξη των βιομηχανιών και οι διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών για προϊόντα με βελτιωμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά οδήγησαν στην αύξηση του αριθμού και της συχνότητας των ελέγχων. Στα πλαίσια αυτά, ο αρχικός εμπειρικός και χωρίς κάποια συγκεκριμένη συχνότητα έλεγχος του τελικού προϊόντος αντικαταστάθηκε βαθμιαία από συστηματικούς ελέγχους που επεκτάθηκαν σε όλα τα στάδια παραγωγής
Ε > Επιχειρήσεις - Πρότυπα
Δ > Διοίκηση ολικής ποιότητας - Πρότυπα
Π > Ποιοτικός έλεγχος
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Επιχειρήσεις - Πρότυπα
Διοίκηση ολικής ποιότητας - Πρότυπα
Ποιοτικός έλεγχος
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)