Οι σύγχρονες τεχνικές marketing και η επίδραση του διαδικτύου (Internet) στον κλάδο της κτηματομεσιτικής (Real Estate)

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
Οι σύγχρονες τεχνικές marketing και η επίδραση του διαδικτύου (Internet) στον κλάδο της κτηματομεσιτικής (Real Estate)

Σεπέτη, Χριστίνα

Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας διεξήχθη έρευνα σε ένα αντιπροσωπευτικό αριθμό ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου Real Estate σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου αλλά και των άλλων τεχνικών μάρκετινγκ στον κλάδο της κτηματομεσιτικής. Η σημαντικότερη διαπίστωση της έρευνας αυτής ήταν ότι οι περισσότερες από τις επιχειρήσεις αυτές χρησιμοποιούν σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό όλες τις τεχνικές μάρκετινγκ επικεντρώνοντας ιδιαίτερα την προσοχή τους στην διαδικτυακή (ηλεκτρονική) προβολή τους, τη δημοσιότητα, το λογότυπο ή το εμπορικό σήμα και την εμπορική επωνυμία. Συμπερασματικά, θα πρέπει να τονιστεί ότι οι νέες τεχνικές πωλήσεων μέσω διαδικτύου και γενικά τα σύγχρονα εργαλεία του μάρκετινγκ ακόμα δεν έχουν εφαρμοσθεί πλήρως από τις ελληνικές επιχειρήσεις Real Estate, ίσως γιατί το επάγγελμα του κτηματομεσίτη εξασκούσαν αλλά και εξασκούν, σε κάποιο βαθμό αυτοδίδακτοι ιδιώτες που δρουν ως ελεύθεροι επαγγελματίες χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις σύγχρονου μάρκετινγκ αλλά και εξοικείωσης στις νέες τεχνολογίες. Όμως, τα περιθώρια ανάπτυξης της κτηματαγοράς, που αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους κλάδους της οικονομίας, είναι μεγάλα, αφού η Ελλάδα είναι το καλύτερο οικόπεδο στον κόσμο, το οποίο φορείς και πολιτεία έχουν αρχίσει να αξιοποιούν με τον καλύτερο και τον πλέον προσοδοφόρο τρόπο, θέτοντας σταθερούς και μόνιμους κανόνες, αντιμετωπίζοντας χρόνιες νόσους όπως είναι η αυθαίρετη δόμηση και η έλλειψη κτηματολογίου, υιοθετώντας νέες τεχνολογίες και ενσωματώνοντας τις εφαρμογές του η-επειχειρείν στις εταιρικές τους διαδικασίες.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.