Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μπορεί να διακριθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας διεθνούς εταιρείας της MOTOROLA και στην συνέχεια μέσα από τις γνώσεις που αποκομίσαμε μέσα από το τμήμα της σχολής μας να εξεταστούν οι στρατηγικές και τις τακτικές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την MOTOROLA να διατηρήσει μια σταθερή ανοδική πορεία προς την κορυφή της αγοράς.
Ο > Οικονομική ανάπτυξη - Ελλάδα
Κ > Κινητή τηλεφωνία
Τ > Τηλεπικοινωνία
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Κινητή τηλεφωνία
Οικονομική ανάπτυξη - Ελλάδα
Τηλεπικοινωνία
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)