Ένας μεγάλος αριθμός ελληνικών επιχειρήσεων αναζητά τρόπους εξάπλωσης των δραστηριοτήτων τους σε χώρες του εξωτερικού, συνάπτοντας εμπορικές σχέσεις και συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις ξένων χωρών. Τέτοιου είδους κινήσεις είναι απαραίτητες έτσι ώστε οι ελληνικές επιχειρήσεις να καταστούν ανταγωνιστικές, να μεγαλώσουν σε μέγεθος και να αποκτήσουν το αναγκαίο εκτόπισμα, να ελέγχουν το κόστος τους, την αποτελεσματικότητα τους και να δημιουργήσουν συνεργασίες οι οποίες μεταφράζονται σε περαιτέρω αξία για τους μετόχους τους.
Τέλος στην παρούσα εργασία μελετάται η επιλογή του στρατηγικού σχεδιασμού επέκτασης που επιλέγουν οι ελληνικές επιχειρήσεις να
ακολουθήσουν όπως και το είδος των άμεσων επενδύσεων τους στις χώρες της Νότιο-ανατολικής Ευρώπης.
Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Ε > Επενδύσεις, Ξένες
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Επενδύσεις, Ξένες
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Στρατηγικός σχεδιασμός
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)