Αντικείμενο μελέτης και ενασχόλησης του συγκεκριμένου συγγράμματος είναι τα κριτήρια επιλογής και σχεδιασμού των χώρων πώλησης στις Διεθνείς Αλυσίδες λιανικού εμπορίου. Καθώς η λιανεμπορική στρατηγική επιδρά στις επιχειρηματικές δραστηριότητες και την εναρμόνισή τους με τα στοιχεία της αγοράς, όπως ο ανταγωνισμός και η οικονομία, αντιλαμβανόμαστε την σπουδαιότητα του τόπου εγκατάστασης και του σχεδιασμού του χώρου. Έτσι, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους αυτοί οι δύο βασικοί παράγοντες του γενικού σχεδίου καθορίζουν την εμπορική γραμμή του καταστήματος.
Αρχικά, με παραδείγματα και ποσοτικά στοιχεία της εικόνας του κλάδου στην διεθνή αγορά, παρουσιάζονται όλα εκείνα τα στοιχεία που πρέπει να απασχολήσουν μια διεθνή επιχείρηση, η οποία λειτουργεί με τη μορφή αλυσιδωτών καταστημάτων λιανεμπορίου, για την επιλογή του χώρου ανάπτυξής της. Λέγεται ότι τρεις παράγοντες είναι σημαντικοί για την επιλογή του χώρου εγκατάστασης ενός καταστήματος: "η θέση, η θέση και η θέση”, και σε αυτό ακριβώς βασίζεται το ένα σκέλος της εργασίας.
Πέραν όμως της επιλογής του σημείου, η επιχείρηση, για να εντείνει την βιωσιμότητά της, πρέπει να διαμορφώσει έναν “μοναδικά” ελκυστικό και άνετο χώρο πώλησης για τα προϊόντα της. Τόσο οι τρόποι επιτυχούς εκμετάλλευσης και διαρρύθμισης του χώρου όσο και ο καταλυτικός ρόλος του σύγχρονου design στον χώρο, αποτελούν αντικείμενα ανάλυσης για το υπόλοιπο της εργασίας.
Δ > Διεθνές δίκαιο
Δ > Διεθνές εμπόριο
Λ > Λιανικό εμπόριο
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Διεθνές εμπόριο
Λιανικό εμπόριο
Διεθνές δίκαιο
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)