Τεχνικές προώθησης πωλήσεων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2010 (EL)
Τεχνικές προώθησης πωλήσεων

Παλάκα, Αικατερίνη

Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει τους στόχους, τις χρήσεις και τους περιορισμούς των Τεχνικών Προώθησης Πωλήσεων, και να παρουσιάσει κάποιες βασικές τεχνικές του. Επίσης γίνεται λόγος για τη δομή του προγράμματος προώθησης, για τις προωθήσεις μέσα στο κατάστημα, για τις σύγχρονες εξελίξεις στο περιβάλλον των πωλήσεων καθώς και για θέματα εκπαίδευσης πωλητών. Τέλος γίνεται αναφορά στον σχεδιασμός των περιοχών πωλήσεων, στη δημιουργία κινήτρων και στο σύστημα αμοιβής των πωλητών.

Thesis
NonPeerReviewed

Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.