Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει τους στόχους, τις χρήσεις και τους περιορισμούς των Τεχνικών Προώθησης Πωλήσεων, και να παρουσιάσει κάποιες βασικές τεχνικές του. Επίσης γίνεται λόγος για τη δομή του προγράμματος προώθησης, για τις προωθήσεις μέσα στο κατάστημα, για τις σύγχρονες εξελίξεις στο περιβάλλον των πωλήσεων καθώς και για θέματα εκπαίδευσης πωλητών. Τέλος γίνεται αναφορά στον σχεδιασμός των περιοχών πωλήσεων, στη δημιουργία κινήτρων και στο σύστημα αμοιβής των πωλητών.
Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)