Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί μία προσπάθεια εκτίμησης του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας σήμερα, καθώς επίσης και των συνθηκών που επικρατούν και βασίζεται κυρίως στα αποτελέσματα επίσημης έρευνας της ICAP, ενώ στην συνέχεια χρησιμοποιούντα στοιχεία από την ελληνική βιβλιογραφία και τον οικονομικό τύπο.
Στο πλαίσιο της έρευνας γίνεται αναφορά τόσο στην εγχώρια αγορά παραγωγή και κατανάλωση, όσο και για το εξωτερικό εμπόριο του κλάδου. Στην παρούσα εργασία δίνεται ιδιαίτερη σημασία στον ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών, γιαυτό και παρατίθεται το παράδειγμα Φάγε-Δέλτα, καθώς και στις εξαγορές και συγχωνεύσεις, στα δίκτυα διανομής και στην διαφημιστική δαπάνη.
Γενικά μπορούμε να πούμε ότι η ελληνική γαλακτοβιομηχανία είναι ένας διαρκώς αναπτυσσόμενος κλάδος με διαρκή εξέλιξη, τόσο σε επίπεδο προϊόντων, όσο και επιχειρήσεων. Για τον λόγο έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα ο ανταγωνισμός, κυρίως την τελευταία δεκαετία. Φέρνοντας τις εξαγορές και συγχωνεύσεις μεταξύ των εταιρειών στο προσκήνιο, αλλάζοντας εντελώς των χάρτη των επιχειρήσεων στο χώρο της γαλακτοβιομηχανίας.
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)