Στρατηγικός σχεδιασμός εξαγωγικών επιχειρήσεων και στρατηγικός σχεδιασμός marketing : η ελληνική προσέγγιση

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγικός σχεδιασμός εξαγωγικών επιχειρήσεων και στρατηγικός σχεδιασμός marketing : η ελληνική προσέγγιση

Κορτέσης, Βασίλειος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2005

2005


Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός είναι μια διαδικασία η οποία παρέχει κατευθύνσεις και έλεγχο, τόσο στη μελλοντική ανάπτυξη, όσο και στις παρούσες δραστηριότητες και λειτουργίες της επιχείρησης. Εξετάζει τις αξίες ενός οργανισμού, την υφιστάμενη κατάσταση και περιβάλλον και συσχετίζει αυτούς τους παράγοντες με την επιθυμητή μελλοντική κατάσταση του οργανισμού, όπως αυτή συνήθως εκφράζεται σε περιόδους τριών έως πέντε ετών. Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός έχει σαν αντικείμενο να εστιάσει την ενέργεια της επιχείρησης, να συνδέσει τους στόχους της επιχείρησης με τους πόρους και τις ευκαιρίες της αγοράς, ώστε στην συνέχεια να διαμορφώνουν οι δραστηριότητές της κατά τέτοιο τρόπο, που να επιφέρουν αποτελεσματική επιχειρηματική δράση και ανάπτυξη. Το στρατηγικό επίπεδο Marketing περιλαμβάνει αποφάσεις που αναφέρονται στο που, επιθυμεί μακροχρόνια να βρίσκεται η επιχείρηση. Πιο συγκεκριμένα, στο στρατηγικό Marketing προσδιορίζεται η επιθυμητή επιχειρησιακή εικόνα που θα πρέπει να υποστηρίζεται από όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης, το είδος των διαφόρων τεχνολογιών που είναι σκόπιμο να υιοθετηθούν σε σχέση με νέα προϊόντα, ή για την βελτίωση των είδη υπαρχόντων, το είδος των αγορών στις οποίες θα πρέπει να διεισδύσει σε διεθνές και εθνικό επίπεδο, οι νέες μέθοδοι επικοινωνίας που με την μελλοντική τους αφομοίωση θα βοηθήσουν στην πιο αποτελεσματική επικοινωνία με τους διαφορετικούς παράγοντες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και τέλος η αφομοίωση νέων μεθόδων διοίκησης και οργάνωσης.

Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Στρατηγικός σχεδιασμός

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)