Το μάρκετινγκ όπως αυτό εκφράζεται στις μέρες μας δεν μπορεί πλέον να βασίζεται αποκλειστικά στην δημιουργία γνωστών και επώνυμων προϊόντων. Μάλιστα σε αυτήν την αρχή στηρίχτηκαν πολλές επιχειρήσεις εκείνη την περίοδο όπως:
• Nestle, Procter & Gamble, IBM, Sony, American Express, Coca Cola, και άλλες, οι οποίες πάντα έβρισκαν τον τρόπο να προσδίδουν ολοένα και μεγαλύτερη άξια, (είτε πραγματική, είτε νοητή), διατηρώντας πάντα την ίδια πολιτική τιμολόγησης.
Τα παραπάνω σημαίνουν ότι οι παλιές δοκιμασμένες συνταγές της προσέγγισης του μάρκετινγκ δεν ισχύουν πλέον. Σήμερα νέες ή τροποποιημένες επωνυμίες συνεχίζουν να κατακλύζουν τις αγορές του κόσμου.
Στην εργασία με τίτλο η δημιουργία ενός επώνυμου προϊόντος και η σημασία του στην εξαγωγική προοπτική της κάθε μεταποιητικής επιχείρησης προσπαθούμε να σας παραθέσουμε τα σημαντικότερα γεγονότα που έχουν σχέση με το επώνυμο προϊόν, με την δημιουργία του, με τον κύκλο ζωής του και με τα αποτέλεσμα που μπορεί να έχει ένα επώνυμο προϊόν όταν χρησιμοποιηθεί κατάλληλα από μια επιχείρηση, τόσο για την επιχείρηση όσο και για τον καταναλωτή. Θα αναλυθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν το προϊόν στην αγορά καθώς και όλα τα παραπλήσια στοιχεία που υπάρχουν δίπλα σε ένα επώνυμο προϊόν.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)