Interactive marketing: Yahoo, Google, MSN: συγκριτική μελέτη θεμάτων web advertising, online marketing και PR

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
Interactive marketing: Yahoo, Google, MSN: συγκριτική μελέτη θεμάτων web advertising, online marketing και PR

Αλεξανδρή, Αθηνά
Μωροσαίος, Παναγιώτης

Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει το διαδικτυακό μάρκετινγκ τριών μηχανών αναζήτησης: του yahoo, του google και του MSN. Μέσα από το Internet το social marketing εξελίσσεται μέσα από ένα σύνολο websites με εταιρικό κυρίως προφίλ σε μια ισχυρή, εύχρηστη και εύκολη πλατφόρμα ανταλλαγής πληροφοριών για όλους τους χρήστες. Χάρη σε μια πληθώρα εύχρηστων ο καθένας έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει και να δημοσιεύσει πρωτότυπο περιεχόμενο. Ακόμα μέσα από τη παρούσα εργασία θα μελετηθούν αρκετές από τις εφαρμογές του social marketing οι οποίες είναι οι ακόλουθες: 1. Προγράμματα Chat: που προσφέρουν δυνατότητες display advertising. 2. Websites κοινωνικής δικτύωσης: Στα sites αυτά οι χρήστες διατηρούν προφίλ, συνδέονται μεταξύ τους και ανταλλάσουν περιεχόμενο και απόψεις. Τα περισσότερα από αυτά παρέχουν διαφημιστικές δυνατότητες τύπου display advertising με υψηλή στόχευση. 3. Blogs. Τα blogs, που ορίζονται ως διαδικτυακά ημερολόγια, διατηρούνται από έναν ή περισσότερους συγγραφείς και δημοσιεύουν περιεχόμενο σε τακτά διαστήματα. Κάθε χρήστης που το επιθυμεί μπορεί να στείλει το δικό του σχόλιο, το οποίο θα δημοσιευτεί στο blog.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.