Δημόσιες σχέσεις και η έννοια του προσώπου της ορθόδοξης θεολογίας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Δημόσιες σχέσεις και η έννοια του προσώπου της ορθόδοξης θεολογίας

Νταμτσίου, Βασιλική

Η παρούσα εργασίαείναι μια εξαιρετικά δύσκολη προσπάθεια συνάντησης της επιστήμης της Ορθόδοξης Θεολογίας και της λειτουργίας των σύγχρονων δημοσίων σχέσεων.Ως μέθοδος προσέγγισης αυτού του στόχου χρησιμοποιείται η πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα όπως είναι πληροφορίες από το διαδίκτυο ,απαντήσεις υπεύθυνων εκκλησιαστικών δημοσίων σχέσεων των ιερών μητροπόλεων της Ελλάδας , προσωπική γνώση , παρατήρηση και επιστημονική βιβλιογραφία αντίστοιχα. Αρχικά ,αναλύεται η έννοια του Θείου και ανθρώπινου προσώπου.Η έννοια του ανθρώπινου προσώπου προσεγγίζεται από οντολογική ,σωτηριολογική και κοινωνιολογική άποψη.Έπειτα ,συγκρίνεται και διαφοροποιείται από την έννοια του ατόμου του Φιλελευθερισμού. Δεν εννοείται το πρόσωπο χωρίς την αξία της φιλάνθρωπης αγάπης ,της ελευθερίας και του διαλόγου.Οι αξίες αυτές εμπνέουν τους κώδικες επαγγελματικής δεοντολογίας των ειδικών των Δ.Σ. αλλά και τον χριστιανικό τρόπο ζωής. Ένας κοινός τόπος συνάντησης της λειτουργίας των Δ.Σ. με την Ορθόδοξη Θεολογία του προσώπου είναι η εκδήλωση της φιλάνθρωπης αγάπης όπως αυτή είναι δυνατό να εκφραστεί στο φιλανθρωπικό έργο μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.Η Αγάπη για τον συνάνθρωπο είναι η καρδιά της Ορθόδοξης Θεολογίας του προσώπου και αυτή είναι η προσφορά της Ορθοδοξίας στο χώρο των Δ.Σ. και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Προέκταση της φιλάνθρωπης αγάπης είναι ο διάλογος.Ο διάλογος ,ως θεολογικός όρος ,είναι κοινωνία ελεύθερων προσώπων που ενώνονται με αγάπη μεταξύ τους και με το Θεό. Ο διάλογος της αγάπης προϋποθέτει ελευθερία και σεβασμό στη μοναδικότητα και διαφορετικότητα των διαλεγομένων προσώπων. Επιπλέον,ο διάλογος της αγάπης απευθύνεται ακόμα και σε εχθρούς ,σε διαφωνούντες και αντιφρονούντες και τους καλεί σε ειρηνική συνύπαρξη χωρίς να καταργεί τη διαφορετικότητα των προσώπων.Ο σεβασμός της μοναδικότητας και διαφορετικότητας των προσώπων είναι το Α και Ω της Ορθόδοξης Θεολογίας. Εν κατακλείδι,η Ορθόδοξη Θεολογία του Προσώπου και η λειτουργία των Δ.Σ. δεν συγκρούονται αλλά συναντιούνται αποτελεσματικά στην αλήθεια της ζωής που είναι η φιλάνθρωπη αγάπη τόσο από θεολογική όσο και από κοινωνική άποψη.Αυτό αποδεικνύουν και η εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων από τα Πατριαρχεία Μόσχας ,Κων/λης και της Εκκλησίας της Ελλάδας.

Thesis
NonPeerReviewed

Θρησκεία
Θρησκεία και κοινωνιολογία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.